تولید کننده محتوا

برای سئو محتوا پادشاه است

تولید کننده محتوا

برای سئو محتوا پادشاه است

تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند را به ما بسپارید
ما به پشتوانه سالها تجربه در زمینه تولید محتوا و حضور جمعی از متخصصین متعهد می شویم با ارزشمند ترین محتوا را در اختیار شما قرار دهیم

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
آبان

 

معاملات فصلی

 

یکی از دغدغه های ذهنی مودیان تنظیم وارسال معاملات فصلی میباشد.طبق ماده95 قانون مالیاتهای مستقیم جزییات اطلاعات بایددر موعد مقرر در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار گیرد.

به عبارت ساده تر معاملات فصلی یعنی ریز وجزییات خرید و فروش معاملات یک تجار و صاحبان مشاغل درتاریخ مشخص برای سازمان مالیاتی ارسال گردد.

ارسال معاملات فصلی بسیاربا اهمیت است زیرا قطب اصلی و مهم برای تصمیم گیری کلان های اقتصادی میباشد.

مودیان گرامی قبل از هر چیزباید کد کاربری و رمز عبور خود را از اداره مالیات دریافت کنند تا بتوانند ریز معاملات خود را در سازمان امور مالیاتی وارد کنند.

پس از انکه تمام جزییات خرید و فروش که شامل نوع شخص(حقیقی /حقوقی)، نام شرکت یا شخص، کد اقتصادی یا شناسه ملی ،آدرس ،نوع فعالیت،شرح کالا یا خدمات ،نوع معامله و مبلغ معامله رادر سایت مورد نظر وارد کردیم اطلاعات وارد شده را تایید نهایی مکنیم. توجه داشته باید امکان ویرایش اطلاعات پس از تایید نهایی شدن لیست  وجودندارد.

مهلت ارسال معاملات فصلی:

صورت معاملات فصلی باید در چه تاریخی به سازمان امور مالیاتی ارسال شود ؟

گزارشات معاملات فصلی اطلاعات سه ماهه خرید و فروش موسسه می باشد که باید در موعد مقرر خود یعنی تا 45 روز پس از پایان فصل به سایت معاملات فصلی اداره مالیات ارسال شود.

گروه حسابداری رهنما با سالها تجربه با داشتن کارشناسان متخصص آمادگی هرگونه همکاری در زمینه حسابداری  دررشت و سایر شهرستانهای هم جوار وامورمالیاتی را دارد.

 

  • رضا تسلیمی
۲۹
آبان

شرکت حسابداری در رشت

 یک حسابدار در طول سال مالی رویداد های مهمی برای ثبت وتنظیم و ارسال این مطالب دارد.

اولین رویداد مهم برای یک حسابدار ارسال لیست بیمه  اسفندو لیست عیدی کارکنان از سال مالی قبل در پایان فروردین سال جاری می باشد .

رویداد بعدی ارسال اظهارنامه ارزش افزوده زمستان در پایان فروردین می باشد.سپس ارسال معاملات فصلی در 15 اردیبهشت می باشد.

لیست بیمه مربوط به هر ماه یکماه بعد ارسال می گردد. یعنی درپایان ماه اردیبهشت بیمه فرودین تنظیم و ارسال میگردد.

درپایان خرداد بیمه اردیبهشت نهایی و ارسال میگردد.درپایان تیر بیمه خرداد باید ارسال گردد.

رویداد دیگری که بایددر تاریخ مقرر تنظیم و ارسال گردد،ارزش افزوده سه ماهه بهار تا تاریخ30 تیر،و ارسال معاملات فصلی بهارتا 45روز پس از پایان فصل یعنی تا 15 مرداد ارسال گردد.

ارسال لیست بیمه تیر تا پایان مرداد می باشد.

ارسال لیست بیمه مرداد تا پایان شهریور ارسال میگردد.

تا پایان تاریخ 30 مهر ارسال لیست بیمه شهریور و ارزش افزوده سه ماهه تابستان تنظیم وارسال میشود.

تا تاریخ15 آبان معاملات فصلی تابستان و تا تاریخ 30 آبان لیست بیمه مهرارسال میشود.

ارسال لیست بیمه آبان تا پایان آذر و ارسال لیست بیمه آذر و ارزش افزوده سه ماهه پاییز تا تاریخ 30 دی انجام می شود.

ارسال معاملات فصلی پاییز تا تاریخ 15 بهمن باید انجام گردد.

ارسال لیست بیمه دی تا پایان بهمن انجام می شود.

در ماه اخر سال بیمه بهمن کارکنان ارسال میشود.

در عملیات حسابداری یک حسابدار باید تمام فعالیتهای روزمره یک مجموعه  را ثبت و بررسی کند.

شغل حسابداری یک شغل پر مسئولیت میباشد،اگر گروه مالی یک مجموعه دقیق و متخصص باشد داده های خروجی از این سیستم برای اخذ تصمیمات  مدیران داخلی و تنظیم  بودجه در فواصل مالی دارای اهمیت و کاربردی می باشد.

پس در انتخاب گروه مالی خود دقت کنید .

گروه حسابداری رهنما یک شرکت حسابداری در رشت برای انجام امورمالی وحسابداری در خدمت شماست.

 

 

 

  • رضا تسلیمی
۲۷
آبان

دکتر سید علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی در ادامه نشست خود گفت:آینده رشته ما خیلی خوب است چون بنای آن بر انسانهای بزرگی استوار است،اما ما نباید این حرفه را کوچک بگیریم

چون این حرفه،یک سیستم بزرگ است و اگر تشکل های حرفه ای به آن توجه ویژه ای داشته باشند،اثرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.

مدیر عامل بورس انرژی سپس گفت:تولید اطلاعات،شفافیت،توسعه متوازن ،پیشگیری ازتخلف،حفاظت از دارایی ها ،کنترل داخلی ،اعتباربخشی به صورتهای مالی و... منافع چشمگیری برای کشور دارد که این منافع را باید منعکس کنیم ،به نظرمن یکی از مزایای حرفه ای حسابداری و حابرسی ،تربیت آدم حسابی است.

یعنی فردی که هم  اهل حساب و کتاب باشدوهم آدم متشخص وخویشتن دار.

برای دریافت اخبار بیشتر می توانید وب سایت موسسه حسابداری رهنما را دنبال کنید.

  • رضا تسلیمی
۲۷
آبان

گروه حسابداری رهنما یک شرکت حسابداری در رشت آمادگی همکاری در زمینه حسابداری مالیاتی و حسابرسی با شماعزیزان را دارد.

یک موسسه برای برنامه ریزی و تنظیم بودجه مالی خود نیازبه یک سیستم مالی قوی و بابرنامه دارد،تا بتواند خروجی داده های دقیق و قابل اطمینانی داشته باشد.انتخاب حسابدار بسیار با اهمیت است.

یک حسابدار باید منظم ،متعهد،امین،متخصص و با دقت باشد.پس در انتخاب گروه مالی خوددقت کافی راداشته باشید.تا سیستم حسابداری اصولی برای شما برنامه ریزی،جمع آوری،طبقه بندیواجرا شود.

مرحله گزارش مالی و صورتحساب سود زیان نتیجه خروجی اطلاعاتی است که توسط حسابدار ثبت و طبقه بندی و خلاصه می شود.

گروه حسابداری و حسابرسی رهنما با ارائه خدمات حسابداری در رشت و مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

 

  • رضا تسلیمی
۲۷
آبان

 

گذشت زمان و رشد تکنولوژی همیشه می تواند موجب شکل گرفتن ایده ها و ابزارهای کاربردی جدید شود.

با رشد گوشی های هوشمند و پدیدار سیستم عامل هایی که کمی از غول های نرم افزاری مانند مایکروسافت نداشتند روز به روز بازار برنامه نویسان نرم افزار های موبایل برای سیستم عامل های مختلف گرم تر شد.

در زمان کنونی اگر صحبت از صهولت در کار شود بدون شک اکثر مردم استفاده از گوشی هوشمند خود را به روشن کردن کامپیوتر خانگی خود ترجیح می دهند.

زیرا تلفن همراه مزایایی نسبت به کامپیوتر دارد که سبب می شود مردم آن را بیشتر پسند کنند.

برای مثال همیشه در دسترس بودن تلفن همراه هوشمند می تواند امتیاز زیادی برای استفاده از موبایل نسبت به کامپیوتر باشد.

زیرا شما مجبور نیستید همیشه کیف لپتاپ خود را به همراه داشته باشید.

با یک گوشی هوشمند 4 اینچی بسیاری از کارها را مدیریت می کنید و این موضوع به کارهایتان سرعت و راحتی زیادی می بخشد.

حالا در عصر کنونی برای تلفن های هوشمند برنامه های کاربردی بسیاری طراحی می گردد.

این برنامه ها اکثرا استفاده تجاری دارند.

یعنی هدف از ساخت آنها کسب در آمد برای شرکت یا شخص سازنده برنامه می باشد.

شرکتها به خصوص استارت آپ ها تمایل بسیار زیادی برای استفاده و قراردادن بخش زیادی از کارشان در بستر این اپلیکیشن ها نشان می دهند.

زیرا ساخت یک اپلیکیشن موبایل کاربردی برای کسب و کار ما می تواند سطح تجارت ما را به شکل باور نکردنی ارتقاء ببخشد.

یک اپلیکیشن به کسب و کار شما این امان را می دهد که تجارت شما را در هر زمان و هر نقطه از کره زمین در دسترس مشتریانتان قرار دهد.

اگر یک اپلیکیشن کاربردی با روش استفاده ساده در تجارت خود استفاده کنید می توانید دل مشتریانتان را بدست آورد.

شک نداشته باشید آنها متوجه این موضوع که شما به آنها اهمیت می دهید می شوند.

ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارتان بدون شک موجب رضایت مشتریان شما خواهد شد و این نکته حتماً به افزایش درآمد شما کمک شایانی خواهد نمود.

امیدوارم با مطالعه این مقاله به سوالات آن دسته از عزیزانی که برای طراحی اپلیکیشن دوچار شک و تردید بودند پاسخ جامع و کاملی دریافت کرده باشند.

  • رضا تسلیمی
۲۶
آبان

چرا باید برای وب سایت خود لینک سازی کنیم؟

اگر در زمینه طراحی وب سایت تجربه داشته باشید حتماً می دانید که لینک سازی یکی از مهمترین تکات برای پیشرفت وب سایت محسوب می شود.

در واقع وقتی یک وب سایت به محتوایی که  شما در سایت خود انتشار می دهید لینک دهد یعنی کیفیت محتوای شما را تضمین کرده است.

به همین خاطر موتور جست جو گر گوگل امتیاز قابل توجه ای برای وب سایتی که لینک گرفته است در نظر می گیرد.

لینک ها دو دسته هستند.

لینک های نوفالو و لینک های دوفالو

لینک نوفالو چیست؟

در واقع وقتی شما به یک وب سایت لینک نوفالو می دهید به این معنا می باشد که آن سایت را معرفی کرده اید ولی به خزنده های گوگل که وارد وب سایت شما شده اند فرمان می دهید که از سایت شما خارج نشوند و اطلاعات آن وب سایت را تایید نکرده اید.

اینگونه لینک ها برای گوگل اعتبار کمتری نسبت به لینک های دوفالو دارند.

 

حالا لینک دوفالو چیست؟

لینک از اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل دارد.

وقتی شما از این نوع لینک استفاده میکنید یعنی به خزنده های گوگل اجازه می دهید که آن لینک را دنبال کنند و به سایت لینک داده شده ورود کنند تا صفحات مربوطه را ایندکس کنند.

البته در صورتی که وب سایت لینک دهنده یک وب سایت معتبر باشد.

اگر در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست جو گر تجربه داشته باشید.

حتماً می دانید که لینک سازی یکی از مهم ترین نکات برای سئو وب سایت شما خواهد بود.

وقتی اقدام به لیتک سازی در وب سایت های دیگر می کنید.

سعی کنید حتماً اعتبار آن سایت را بررسی نمایید.

زیرا در الگوریتم های جدید گوگل سایت هایی که از اعتبار پایینی برخوردار باشید و به وب سایت شما لینک دهند در طولانی مدت باعث مشکلاتی جدی در سئو وب سایت شما خواهند داشت.

  • رضا تسلیمی
۲۴
آبان

این روزها زیاد این عبارت تولید محتوا را زیاد می شنوید.

خیلی ها هم این عبارت را به کلمات دیگر وصل می کنند تا عنوان خود را ویروسی کنند و به سرعت بین مردم انتشار دهند.

مثلاً تولید محتوای ارزشمند، تولید محتوای سئو ، کسب در آمد از طریق تولید محتوا یا موارد این چنینی دیگر.

اما واقعاً تولید محتوا چیست؟

 

تولید محتوا

حتما می دانید که طی ند سال اخیر گوگل به یک غول جست جو گر تبدیل شده است.

موتور جست جو گری که به واسطه الگوریتک ها و هوش مصنوعی قدرتمندی که دارد هیچ چیز از دیدش پنهان نمی ماند.

و جالب این این است که سوخت این موتور محتوا می باشد.

شما با محتوایی که تولید می کنید هرچه با کیفیت تر باشد بهتر به چشم گوگل می آید و این نکته سبب می شود شما در جایگاه بهتری در نتایج جست جو گوگل قرار گیرید.

البته امروزه تولید محتوا به یک شغل پر درامد تبدیل شده است.

شما از طریق تولید محتوا می توانید برای وب لاگ خود بازدید کننده های زیادی جذب کنید.

تولید محتوا انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها در نوع خود می تواند جایگاه و اهمیت ویپزه ای داشته باشد.

فقط کافی است که از آن در جای درست استفاده کنید.

حال چرا تولید محتوا اینقدر با اهمیت است؟

اجازه دهید یم مثال برای شما بزنم تا این موضوع برای شما شفاف تر شود.

فرض کنید شما یک تجارت دارید.

تجارت شما تولید پنیر است.

شما قصد دارید محصول خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانید.

چطور آن را به فروش می رسانید

آیا فقط از آن تعریف میکنید؟

مثلا می گویید این پنیر بسیار عالی و خوش طعم است و برای خرید آن نیاز به پرداخت هزینه زیادی نیستید؟

یا اینکه می توانید علاوه برای پرزنت مشتریان یک محتوای ارزشمند تولید کنید.

مثلا روش تهیه چند نوع غذای خوشمزه که با کمک پنیر می توان طبخ کرد را پست کنید.

یا از خواص پنیر صحبت کنید و بگویید با مصرف لبنیان از این بیماری ها در امان هستید.

گاهی اوقات هم می توانید از چاشنی طنز در کلیپ های خود استفاده کنید تا مخاطب جذب شما شود.

شاید این کار زمان بر باشد اما اطمینان داشته باشید با کمی زمان گذاشتن شما تعداد زیادی مخاطب را جذب خواهید کرد.

هیچ وقت از یاد نبرید.

محتوا پادشاه است.

شما با انتشار مطالب و محتوای با کیفیت جایگاه بسیار خوبی را در گوگل به دست خواهید آورد.

پس در تولید محوای خود به شدت وسواس نشان داده و سعی نمایید از نهایت توانی که در اختیار دارید برای انتشار محتوا استفاده نمایید.

امیداورم این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

 

  • رضا تسلیمی

برند سازی

اگر این مطلب را می خوانید حتما کلمه کلیدی برندسازی را در گوگل سرچ زده اید.

این به این معنا می باشد که قصد شروع یک کسب و کار را دارید و قصدتان افزایش فروش و در نهایت کسب در آمد بیشتر می باشد.

برای شروع هر تجارتی اول باید اعتماد مردم را نسبت به خود جذب کنید.

زیرا مردم از کسانی که اعتماد ندارند خرید نمی کنند.

در نتیجه برای بهبود کسب و کار خود اول باید نزد مردم شناسخته شوید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که غول های تجاری دنیا حتی اگر تبلیغات هم نکنند باز هم فروش خود را خواهند داشت.

و این نشانه از برندسازی دقیقی است که آنها انجام داده اند.

در نتیجه برای افزایش فروش برند سازی یک نکته بسیار مهم است که نباید نا دیده گرفته شود.

جف بزوس موسس و مدیر عامل فروشگاه اینترنتی آمازون که ثروتمند ترین فرد دنیا می باشد در خصوص پرسونال برند چنین می گوید:

برند شما هویت شماست وقتی که شما در اتاق نیستید.

اگر نظر من را بخواهید می گویم با توجه به شرایط کنونی، گسترش اینترنت و افزایش آگاهی مردم بهترین استراتژی برای برند سازی در زمان حال شفاف سازی، صداقت و ایجاد حس اعتماد برای مشتری می باشد.

مشتریان حق دارند که بدانند برای چه موضوعی پول خرج می کنند.

البته این حق رسمی و غیر قابل انکار آنهاست.

پس سعی کنید قبل از فروش در ارتباط با محصول و خدمات خود توضیحات جامعی به مشتری ارائه کنید.

بازاریابان و پرسنل برجسته، با اخلاق و با سواد (در خصوص محصول و یا خدماتی که ارائه می کنید) باشند.

مردم دوست دارند موضوعی برای صحبت داشته باشند.

چرا شما این موضوع را برای آنها فراهم نکنید؟

اگر بتوانید یک تجربه خوب از خرید برای آنها خلق کنید بدون شک آنها این تجربه خوب را با سایر دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند.

این برای شما یک تبلیغات قدرتمند و گیرا محسوب می شود.

شاید زیاد فرا گیر نباشد.

اما مطمعن باشید بدون شک سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم تا این مسله برای شما روشن شود.

فرض کنید یک خودرو جدیداً وارد کشور شده و شرکت وارد کننده برایش تبلیغات گسترده می کند.

کلی بیلبورد، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلوزیونی و غیره...

آیا شما فقط با دیدن آن تبلیغات حاظر به خرید آن خودرو هستید؟

بدون اینکه آن برند را بشناسید.

یا در مورد آن تحقیق کرده باشید؟

حال اگر این خودرو را دوست و یا آشنای شما که قابل اعتماد شماست به شما معرفی کند. شما چه میکنید؟

بدون شک بیشتر برای خرید آن راغب می شوید.

پس قدرت این گونه تبلیغات را برای برند سازی خود دسته کم نگیرید.

برای اینکه در بازار امروز پیشرفت داشته باشید باید یک تصویر خوب از برند خود در ذهن مشتری به جای بگذارید.

اگر در این زمینه نیاز به یک شرکت مشاور در خصوص برندسازی دارید می توانید با گروه توسعه فناوری اطلاعات برفی نت تماس حاصل فرمایید.

  • رضا تسلیمی